Soustředění 2019

01.09.2019

23. - 30. 8. 2019, Sportpark Kocanda - Želiv

V pátek ráno jsme se sešli na nádraží v Přerově a vydali se na cestu směr Želiv. Kolem třetí hodiny jsme dorazili na místo. Ubytovali jsme se a seznámili jsme se s areálem. Po večeři nás čekal první trénink. Proběhl v tělocvičně a zúčastnili se ho všichni hráči a hráčky.

Každý den začínal ranní rozcvičkou a výběhem. Po snídani hráče čekal dopolední trénink od 9:00 do 12:00. Následoval oběd a polední klid, který využívali k regeneraci a zábavě. A také odpolední svačina. V 15:00 začínal odpolední trénink. Končil v 18:00 a pak se šlo na večeři. Po večeři byl na programu ještě večerní výběh nebo trénink v tělocvičně. Nakonec na hráče čekala druhá večeře a v 22:00 večerka.

Tréninky se střídaly...venku v místě ubytování (betonová a travnatá plocha), v tělocvičně nebo na venkovním hřišti. Pár tréninků proběhlo také v parku na posilovacích strojích nebo byli hráči v rámci tréninku u vody.

Náplň tréninků byla různorodá...

A KROMĚ TRÉNOVÁNÍ...

V neděli 25. 8. po večeři proběhla beseda s Davidem Macháčkem, hráčem extraligového Kolína.

V pondělí 26. 8. jsme se po snídani vydali na výlet. Po asi 3 km jsme došli do lanového centra. Kdo chtěl, mohl si trasu vyzkoušet. Na výběr bylo z menší i větší trasy. Ti, co zrovna nebyli nahoře si společně užívali volný čas - povídali si, hráli fotbal, podporovali ostatní spoluhráče, regenerovali,...

V úterý 27. 8. jsme místo večerního tréninku sbírali dřevo a večer jsme měli táborák. Kromě opékání špekáčků, povídání a zpívání proběhla také soutěž "Želiv má talent", kterou vyhrála scénka "Vynikájúco" v podání Adama Kadeřábka, Pavla Skřečka, Matyho Karlíka a Adama Jenky.

Ve čtvrtek 29. 8. se v rámci odpoledního tréninku odehrály zápasy hráčů proti trenérům. Nejprve družstvo U12 mix po velkém boji porazilo trenéry o pouhé 2 body - 1 koš. Následoval zápas s holkama U15, které trenéři porazili. Stejně tak kluky U15. Celé to uzavíral zápas proti klukům U17, kteří trenéry porazili a tím vyrovnali skóre na 2:2. Klání tedy skončilo remízou. Po vyhlášení se odehrál ještě zápas U12 mix proti holkám U15 a kluků U15 proti klukům U17.

Večer nás potom čekala diskotéka.

V pátek už jsme jen posnídali a byl čas jít se balit. V 11 hodin pro nás přijel autobus a jeli jsme směr Přerov. V 17:25 jsme dorazili domů.

Soustředění bylo super a moc jsme si ho všichni užili!